Program

  • registration
    8:00 - 9:00

    Rejestracja / registration

  • start
    9:00 - 9:15

    Rozpoczęcie / beginning

  • prelegent
    9:15 - 9:45

    Nie nadążamy za mobile

    Monika Mikowska (Mobee Dick)

    Technologie mobilne rozwijają się w tempie wykładniczym i od jakiegoś czasu... przestaliśmy za nimi nadążać. Prelekcja odpowie na pytanie, gdzie jesteśmy na rynku, jakie są trendy i jakie wyzwania stoją przed nami.

  • prelegent
    9:50 - 10:20

    Full Value of Mobile

    Bartłomiej Sobczak (Empik)

    Opowiem o tym jak w Empiku podchodzimy do mobile, jak go mierzymy, jak wpływa na sprzedaż w innych kanałach oraz o różnicach między web i aplikacjami.

  • coffee
    10:20 - 11:00

    Przerwa kawowa / coffee break

  • prelegent
    11:00 - 11:30

    Przyszłość komunikacji mobilnej - SMS czy RCS?

    Edyta Godziek (SerwerSMS)

    Świat się zmienia a co za tym idzie sposób komunikacji na skalę masową również. Jaka jest zatem przyszłość komunikacji z wykorzystaniem urządzeń mobilnych? Na ten temat postaramy się znaleźć odpowiedź!

  • prelegent
    11:35 - 12:05

    Płać jak chcesz, czyli trendy i nowości w płatnościach mobilnych

    Artur Józefowski (Bank Zachodni WBK)

    Aplikacje mobilne już na dobre zawładnęły naszymi telefonami. Są wygodne (jak ulubione spodnie) i łatwe w obsłudze (jak jazda na rowerze). Przyszłość to innowacja - co będzie wyróżniało bank w telefonie?

  • dinner
    12:40 - 13:40

    Obiad / dinner

  • prelegent
    13:40 - 14:10

    Wszyscy zostawiamy po sobie okruszki - dane mobile dla marketerów

    Jacek Dymkowski (Selectivv Mobile House)

    Smartfon to najbardziej osobiste urządzenie człowieka. Powierzane mu sekrety opisują nas dokładniej niż jakiekolwiek inne informacje pozostawiane przez nas w internecie. A czy marketerzy mogą je w jakikolwiek sposób wykorzystać?

  • prelegent
    14:15 - 14:45

    Jak wykorzystać mobile do zwiększenia sprzedaży?

    Monika Kołodziejczyk (Grupa Interia.pl / Semahead)

    Jakość oraz znaczenie danych pochodzących z mobile szybko rośnie i wkrótce staną się one jednym z fundamentów omnichannelowych strategii marketingowych. Jak dzięki mobile zwiększyć zaangażowanie użytkowników oraz sprzedaż?

  • prelegent
    14:50 - 15:20

    The Future of Search is Mobile

    Valentyn Pylypchuk (Google)

    What is changing in mobile search in 2018, and what do mobile marketers, website owners, and developers need to know? Join Google's Valentyn Pylypchuk as he discusses what’s coming in 2018, everything you need to know about Mobile First Indexing, what's new with AMP, and other best practices marketers and website owners need to be aware for to stay ahead. "Finally, Valentyn will demonstrate the latest updates to the New Search Console and walk you through the new interface and features.

  • coffee
    15:20 - 15:45

    Przerwa kawowa / coffee break

  • prelegent
    15:45 - 16:15

    Najciekawsze przypadki z mobile SEM

    Krzysztof Marzec (DevaGroup)

    Zebrałem dane i przypadki kampanii AdWords oraz SEO, w których mobile był ważnym elementem strategii. Od pomysłów przez narzędzia wreszcie po dane i wyniki, które pokazują jak wykorzystać mobile do budowania sprzedaży i zasięgów.

  • prelegent
    16:20 - 16:50

    Optymalizacja doświadczenia użytkownika na stronach mobilnych w celu poprawy efektywności biznesowej. Jak podejść do tego strategicznie i operacyjnie?

    Mariusz Gąsiewski (Google)

    Optymalizacja doświadczenia użytkownika na stronach mobilnych poprzez zastosowanie nowych technologii typu AMP, PWA. Jak podejść do tego strategicznie, priorytetyzować działania? Prezentacja oparta na przykładach i case studies.

  • closing
    16:50 - 16:55

    Zakończenie / ending

  • gala
    19:00 - 21:00

    Gala Mobile Trends Awards 2017 (Miejsce: Muzeum Manggha, Dress code: strój koktajlowy) / (Place: Manggha Museum, Dress code: Cocktail dress)

  • party
    21:00 - 0:30

    Norbsoft Networking Party (miejsce: Muzeum Manggha) / (Place: Manggha Museum)

  • start
    9:30 - 9:40

    Rozpoczęcie / beginning

  • prelegent
    9:40 - 10:10

    Co ma mobile do blockchaina?

    Bartosz Bilicki (Trifinity)

    Potencjał technologii blockchain (na której bazuje m.in. BitCoin) coraz częściej zaobserwować można poza światem kryptowalut. W jaki sposób wykorzystać mobile do ujarzmienia łańcuchów bloków?

  • prelegent
    10:15 - 10:45

    Prawda marki, prawda produktu i prawda ekranu

    Roman Łoziński (Think ECO)

    Czego branża mobilna może się nauczyć od reklamowej? O półprawdach, kompromisach i niedoścignionej prostocie, czyli kilka podpowiedzi dla marketerów i projektantów, gdzie szukać oryginalnych pomysłów na wykorzystanie mobile.

  • coffee
    10:45 - 11:25

    Przerwa kawowa / coffee break

  • prelegent
    11:25 - 11:55

    Wizerunek na 8×15 cm

    Emilka Bojańczyk (Superskrypt), Piotr Burdyło (Superskrypt)

    Jak wykorzystać możliwości i tryb konsumpcji właściwe urządzeniom mobilnym, by stworzyć niepowtarzalny wizerunek i zachwycić? I jak balansować po cienkiej linii oddzielającej efekt od frustrującego efekciarstwa?

  • prelegent
    12:00 - 12:30

    Sexy CTA - jak wykorzystać technologię rozpoznawania obrazu do budowania niesamowitego mobile customer experience

    Paweł Elbanowski (Recognize.IM)

    Zaawansowane algorytmy precyzyjnie rozpoznają otaczające nas obiekty: książki, filmy, reklamy, billboardy, etykiety. Jak powinieneś wykorzystać ten potencjał, by tworzyć chwytliwe CTA i angażować klientów poprzez mobile?

  • prelegent
    12:35 - 13:05

    ASO (App Store Optimization) daj się znaleźć wśród 6 milionów aplikacji.

    Paweł Lewiński (Miquido)

    Właśnie wydałeś świetną aplikację. Jest tylko mały problem - nikt jej nie pobiera. W wynikach wyszukiwania jest na 478 pozycji. Szanse na jej znalezienie przez użytkowników są niewielkie. Wygląda na to, że potrzebujesz ASO.

  • dinner
    13:05 - 14:05

    Obiad / dinner

  • prelegent
    14:05 - 14:35

    Czy użytkownicy są gotowi na chatbotową rewolucję?

    Maja Schaefer (Codeheroes)

    2018 został ogłoszony rokiem chatbotów. Firmy skuszone innowacją, szumem w branżowych mediach i baczną obserwacją konkurencji, decydują się na wdrożenie bota na Messengerze. Tylko czy użytkownicy są na to gotowi?

  • prelegent
    14:40 - 14:50

    CASE STUDY: Czynniki sukcesu aplikacji mobilnej

    Agnieszka Czupryn (Agnieszka Czupryn, Grupa WM)

    Stworzenie fajnego produktu to jedno. Wdrożenie – to drugie. Jednak wykorzystanie przez użytkowników i rzeczywiste korzyści jakie przynosi aplikacja to kluczowa sprawa. I o tym chcielibyśmy opowiedzieć na przykładzie case study.

  • prelegent
    14:50 - 15:00

    CASE STUDY: Jak zdobyć pół miliona pobrań bez budżetu marketingowego

    Adam Drzewicki (Quiz House)

    Case study skupia się tym jak aplikacja bez budżetu marketingowego zdobyła pół miliona pobrań oraz 50 tysięcy pytań od swoich graczy.

  • prelegent
    15:00 - 15:10

    CASE STUDY: Jak skutecznie łączyć komunikację e-mail i SMS?

    Marek Kaczmarek (REDLINK)

    Na przykładach przedstawię, jak największe polskie marki łączą, optymalizują i automatyzują swoją komunikację w obszarach E-MAIL i SMS. Połączenie obu tych kanałów gwarantuje pozytywny efekt synergii!

  • prelegent
    15:10 - 15:20

    CASE STUDY: Offline w komunikacji mobile

    Edward Mężyk (Cluify (Grupa Datarino))

    Dlaczego czasy cookies odchodzą do lamusa i powinniśmy skupić się na docieraniu do odbiorców na podstawie ich zachowań w świecie rzeczywistym, a nie zachowań online. Case study sieci sklepów detalicznych.

  • prelegent
    15:20 - 15:30

    CASE STUDY: Machine Learning w aplikacjach mobilnych na przykładzie rowerowej gry miejskiej Activy

    Łukasz Kosman (LeanCode sp. z o.o.)

    Activy jest rowerową grą miejską. Po pierwszym pilotażu odkryliśmy trzy problemy. Ich rozwiązanie z udziałem głębokich sieci neuronowych doprowadziło do efektu WOW dla użytkownika. Zapraszam wszystkich chcących poznać tę receptę.

  • coffee
    15:30 - 15:50

    Przerwa kawowa / coffee break

  • prelegent
    15:50 - 16:20

    Lead generation w świecie mobile - jak robić to dobrze?

    Robert Marczak (robertmarczak.pl)

    Jak dobrze przygotować się do kampanii lead generation w kanale mobile? Czy projektowanie mobile-first faktycznie się sprawdza?

  • prelegent
    16:25 - 16:55

    Twoja aplikacja jako część systemu operacyjnego

    Jakub Kornatowski (Qcoder / PwC)

    Spójność aplikacji z systemem operacyjnym to aż 80% sukcesu. Podczas prelekcji odpowiem na pytanie dlaczego najlepsze aplikacje to takie, które są zaprojektowane zgodnie z wytycznymi Apple oraz Google dokładnie 1:1.

  • coffee
    16:55 - 17:25

    QUIZ wiedzy o mobile z nagrodami! Zainstaluj aplikację Kahoot! / QUIZ about mobile with prizes! Install the Kahoot!

  • closing
    17:25 - 17:30

    Zakończenie / ending

Bądźmy w kontakcie

Bądź na bieżąco! Śledź nas w social mediach oraz dołącz do newslettera. W ten sposób jako pierwszy otrzymasz informacje o rozpoczęciu przedsprzedaży biletów, zapisach na call for papers oraz zgłoszeniach do nagród Mobile Trends Awards!

  • fb
  • twitter
  • instagram
  • linkedIn
  • youtube