

Opowiem o tym jak w Empiku podchodzimy do mobile, jak go mierzymy, jak wpływa na sprzedaż w innych kanałach oraz o różnicach między web i aplikacjami.
Artur Józefowski (Bank Zachodni WBK)
Aplikacje mobilne już na dobre zawładnęły naszymi telefonami. Są wygodne (jak ulubione spodnie) i łatwe w obsłudze (jak jazda na rowerze). Przyszłość to innowacja - co będzie wyróżniało bank w telefonie?
Grzegorz Borowiecki (WUNDERTEAM górnicza agencja kreatywna)
Podczas prezentacji opowiem, jak tworzyć rozwiązania mobilne zgodnie z filozofią Social Media First i patrzeć na aplikację przez pryzmat soczewki marki i genu społecznościowego.
Jacek Dymkowski (Selectivv Mobile House)
Smartfon to najbardziej osobiste urządzenie człowieka. Powierzane mu sekrety opisują nas dokładniej niż jakiekolwiek inne informacje pozostawiane przez nas w internecie. A czy marketerzy mogą je w jakikolwiek sposób wykorzystać?
Monika Kołodziejczyk (Grupa Interia.pl / Semahead)
Jakość oraz znaczenie danych pochodzących z mobile szybko rośnie i wkrótce staną się one jednym z fundamentów omnichannelowych strategii marketingowych. Jak dzięki mobile zwiększyć zaangażowanie użytkowników oraz sprzedaż?
What is changing in mobile search in 2018, and what do mobile marketers, website owners, and developers need to know? Join Google's Valentyn Pylypchuk as he discusses what’s coming in 2018, everything you need to know about Mobile First Indexing, what's new with AMP, and other best practices marketers and website owners need to be aware for to stay ahead. "Finally, Valentyn will demonstrate the latest updates to the New Search Console and walk you through the new interface and features.
Optymalizacja doświadczenia użytkownika na stronach mobilnych poprzez zastosowanie nowych technologii typu AMP, PWA. Jak podejść do tego strategicznie, priorytetyzować działania? Prezentacja oparta na przykładach i case studies.
Czego branża mobilna może się nauczyć od reklamowej? O półprawdach, kompromisach i niedoścignionej prostocie, czyli kilka podpowiedzi dla marketerów i projektantów, gdzie szukać oryginalnych pomysłów na wykorzystanie mobile.
Emilka Bojańczyk (Superskrypt), Piotr Burdyło (Superskrypt)
Jak wykorzystać możliwości i tryb konsumpcji właściwe urządzeniom mobilnym, by stworzyć niepowtarzalny wizerunek i zachwycić? I jak balansować po cienkiej linii oddzielającej efekt od frustrującego efekciarstwa?
Paweł Elbanowski (Recognize.IM)
Zaawansowane algorytmy precyzyjnie rozpoznają otaczające nas obiekty: książki, filmy, reklamy, billboardy, etykiety. Jak powinieneś wykorzystać ten potencjał, by tworzyć chwytliwe CTA i angażować klientów poprzez mobile?
Właśnie wydałeś świetną aplikację. Jest tylko mały problem - nikt jej nie pobiera. W wynikach wyszukiwania jest na 478 pozycji. Szanse na jej znalezienie przez użytkowników są niewielkie. Wygląda na to, że potrzebujesz ASO.
Agnieszka Czupryn (Agnieszka Czupryn, Grupa WM)
Stworzenie fajnego produktu to jedno. Wdrożenie – to drugie. Jednak wykorzystanie przez użytkowników i rzeczywiste korzyści jakie przynosi aplikacja to kluczowa sprawa. I o tym chcielibyśmy opowiedzieć na przykładzie case study.
Case study skupia się tym jak aplikacja bez budżetu marketingowego zdobyła pół miliona pobrań oraz 50 tysięcy pytań od swoich graczy.
Edward Mężyk (Cluify (Grupa Datarino))
Dlaczego czasy cookies odchodzą do lamusa i powinniśmy skupić się na docieraniu do odbiorców na podstawie ich zachowań w świecie rzeczywistym, a nie zachowań online. Case study sieci sklepów detalicznych.
Łukasz Kosman (LeanCode sp. z o.o.)
Activy jest rowerową grą miejską. Po pierwszym pilotażu odkryliśmy trzy problemy. Ich rozwiązanie z udziałem głębokich sieci neuronowych doprowadziło do efektu WOW dla użytkownika. Zapraszam wszystkich chcących poznać tę receptę.
Robert Marczak (robertmarczak.pl)
Jak dobrze przygotować się do kampanii lead generation w kanale mobile? Czy projektowanie mobile-first faktycznie się sprawdza?
Jakub Kornatowski (Qcoder / PwC)
Spójność aplikacji z systemem operacyjnym to aż 80% sukcesu. Podczas prelekcji odpowiem na pytanie dlaczego najlepsze aplikacje to takie, które są zaprojektowane zgodnie z wytycznymi Apple oraz Google dokładnie 1:1.