

Od roku prowadzi górniczą agencję kreatywną WUNDERTEAM, która fedruje insighty (potrzeby konsumenckie), żeby tworzyć gryfne (kreatywne) kampanie reklamowe. Firmę tworzy w oparciu o górniczy etos, bo jak twierdzi na grubie (kopalni) człowiek uczył się porządku i dokładności. Wcześniej przez blisko 7 lat odpowiadał za media społecznościowe w ING Banku Śląskim.
Commercial Director w Selecitvv Mobile House, gdzie odpowiedzialny jest za rozwój produktu, zarządzanie i rozwój zespołu sprzedaży oraz współpracę z największymi agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Wcześniej Mobile Marketing Manager w Agorze, ZenithOptimedia Group i Publicis Media. Prowadził projekty marketingowe m.in. dla takich marek jak Gazeta.pl, Sport.pl, Daimler, Orange, Play, Coty i Kompania Piwowarska. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnym czasie, po odłożeniu smartfona, jachtowy sternik morski i garażowy szkutnik.
W Google pracuje od 2007 roku. Odpowiedzialny za rozwój mobilnego biznesu Google w Polsce i krajach CEE. Doradca w dziedzinie efektywnego wykorzystania produktów Google w strategii marketingowej, ze szczególnym uwzględnieniem rozwiązań mobilnych i analitycznych. Jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów w zakresie Performance marketingu i web analytics. Autor wielu publikacji; prowadzi blog www.ittechnology.us. Absolwent, a obecnie wykładowca na studiach podyplomowych SGH w Warszawie.
Edyta Godziek – od wielu lat związana z PR- em i marketingiem a od kilku również z SerwerSMS.pl. W firmie zaczynała jako Content Marketing Manager, by na chwilę obecną piastować obowiązki PR & Marketing Managera. Wielbicielka rozwiązań niesztampowych i oryginalnych. Wieczny student i humanista - ukończyła 4 kierunki i wciąż myśli o kolejnych. Z nowymi technologiami i rozwiązaniami e-commerce związana od dawna. W SerwerSMS.pl odpowiada między innymi za komunikację związaną z wdrażanymi nowymi technologiami czy edukację klientów w zakresie nowych rozwiązań. Budowanie pozytywnych i dobry relacji to jedna z jej wielu pasji, ale nie jedyna. Artystyczna dusza, która uwielbia szybkie samochody.
Kreuje i wyznacza nowe trendy w bankowości. Jego pasją są płatności mobilne oraz kolarstwo. Na co dzień poszukuje ciekawych rozwiązań oraz innowacyjnych metod, które z determinacją wprowadza do oferty banku. Nie boi się wyzwań – im trudniej tym lepiej. Na jego koncie jest już Android Pay. Tokenizacja, nad którą pracował wraz z zespołem, została okrzyknięta na kongresie Gospodarki Elektronicznej – Projektem Roku 2016. Artur to osoba, która kieruje się takimi samymi zasadami w sporcie jak i pracy – nigdy się nie poddaje. Nie możemy zdradzić nad czym obecnie pracuje, ale na pewno o płatnościach mobilnych w Banku Zachodnim WBK będzie jeszcze głośno.
Ekspert w dziedzinie analityki internetowej, performance marketingu, marketing automation, optymalizacji konwersji i tworzenia strategii digital, która pobudza rozwój biznesu i maksymalizuje zyski. Wysoce zmotywowana i nastawiona na osiąganie konkretnych rezultatów. Zrealizowała z sukcesami liczne projekty z zakresu działań online, tworzy rozwiązania biznesowe, analizy, rozwija strategię digital i buduje wizerunek marek. Prowadzi szkolenia m.in z GA, GTM, CRO jako Trener Akademii Semahead. Od ponad 6 lat obecna w branży marketingu internetowego. Przez 4 lata związana z Grupą Onet jako Performance Marketing Manager. Obecnie od ponad 2 lat w Semahead.
CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
CEO agencji Mobee Dick, zajmującej się budową produktów i usług cyfrowych, w portfolio której znajduje się ponad 100 projektów m.in. dla TUiR Warta, Żabka Polska, Agora, Edipresse, Rainbow Tours, Empik, Itaka, Getin Bank, Credit Agricole, Banque Saudi Fransi. Wiodąca w Polsce specjalistka ds. mobile UX design. Autorka popularnego bloga jestem.mobi, nagrodzonego Wyróżnieniem Specjalnym Blog Roku 2013. Autorka cenionych raportów branżowych m.in. “POLSKA.JEST.MOBI”, "BANK.JEST.MOBI". Jurorka czterech edycji prestiżowego konkursu Mobile Trends Awards. Współautorka książek “E-marketing" i “Biblia e-biznesu 2”. Kierownik lokalny studiów podyplomowych UX Design na Uniwersytecie SWPS w Katowicach. Jedna ze stu kobiet wyróżnionych w 2014 roku tytułem Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet.
Valentyn Pylypchuk, Webmaster Outreach Strategist, Google Valentyn is currently a Webmaster Outreach Strategist working on the Trust and Safety Search team at Google where he helps Webmasters solve their issues when it comes to Google Search and Search Console. Valentyn has been with Google for over 4 years, starting as a Community Manger for Google Play, Chrome, Maps and Search communities, focusing on Russian language, before moving to his current position.
Head of Mobile w grupie Empik odpowiada za budowanie i realizację strategii omnichannel, rozwój aplikacji mobilnych. Wcześniej Head of Mobile w RTV Euro AGD. Absolwent studiów informatycznych z wieloletnim doświadczeniem jako grafik i web developer. Prywatnie pasjonat koszykówki w tym fantasy basketball oraz dalekich podróży z dala od turystów.
Ewangelista gamifikacji z ponad 10 letnim doświadczeniem w branży web / edu specjalizujący się w nowych technologiach webowych. Baczny obserwator takich technologicznych przebiśniegów jak blockchain, IoT, AI, PWA. Wielokrotny prelegent na imprezach branżowych m.in. na Mobile Trends Conference (2017), WordCamp (2010, 2011, 2017). Obecnie Co-founder / CTO w Trifinity.io.
Emilka Bojańczyk, projektantka, założycielka studia graficznego Podpunkt i agencji interaktywnej Superskrypt. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz École Nationale Supérieure de Création Industrielle w Paryżu. Wielokrotna laureatka European Design Awards, Must Have Łódź Design Days, Dobry Wzór, Mobile Trends Awards, Projektu Roku i Literackiej Nagrody m.st. Warszawy.
Piotr Burdyło, założyciel agencji interaktywnej Superskrypt. Od trzech lat aktywnie koduje full stack w projektach webowych dla klientów z branży edu, kultury, fashion i innych. Wcześniej z nastoma latami doświadczeń przy wdrożeniach „dużych” backendowych systemów telco i finansowych. Główny organizator AgileByExample – największej konferencji agile w Polsce.
Od ponad 15 lat związana z branżą internetową. Jako Dyrektor Zarządzający (2002-2008) kierowała spółką tworzącą serwisy www, e-commerce i dedykowane oprogramowanie dla MŚP. Jako Vice Prezes (2009-2013) zarządzała polsko-szwedzką spółką Familie Media Poland SP z o.o. działająca w branży internetowej. Pracowała jako Product & Marketing Manager (2013-2016) w Luxemburgu. Podczas swojej kariery odpowiedzialna była za współtworzenie i wprowadzenie na rynek wielu produktów internetowych i mobilnych. Od stycznia 2017 prowadzi dział sprzedaży aplikacji mobilnych w Grupie WM.
Adam Drzewicki pochodzi z Gdańska, wymyślił program MaturaToBzdura w trakcie studiowania prawa, którego miał dość, a dieta wegańska i męczący crossfit też nie pomagały. Pomysł na grę quizową wpadł Adamowi do głowy jak zauważył...
Na co dzień zaangażowany w rozwój poznańskiego software house’u Programa™, specjalizującego się w niestandardowych aplikacjach webowych. O optymalizacji procesów biznesowych wie wszystko. Od 2007 roku pomaga firmom ułatwić ich codzienną pracę dzięki systemom IT. Entuzjasta idei Lean Management, mistrz Kanban, certyfikowany Scrum Master. “Polak z werwą” i "Najlepszy przedsiębiorca poniżej 30 roku życia wg Forbes". Współzałożyciel: - StethoMe™- bezprzewodowego stetoskopu przeznaczonego do użytku domowego, wyposażonego w inteligentny system analizy dźwięków. - iTraff Technology - autorskiej technologii rozpoznawania obrazu Recognize.IM
Absolwent UEP. Od 8 lat zajmuje się komunikacją marketingową marek z różnych branż i realizuje dla nich efektywne kampanie. Specjalizuje się w reklamie internetowej i nowoczesnych technologiach. Tworzy kompleksowe strategie e-marketingowe, szczególnie dla branży e-commerce, i wykorzystuje równolegle różne kanały komunikacji, dzięki czemu osiąga cele postawione przez klientów. Dodatkowo, z powodzeniem organizuje eventy i dba o wizerunek produktów. Marketing to jego pasja!
"Skills are cheap. Passion is priceless". Nazywam się Jakub Kornatowski i od ponad 3 lat jestem programistą aplikacji mobilnych. Od kilku miesięcy prowadzę firmę Qcoder, w ramach której pomagam ludziom zrozumieć świat, jakby był programem komputerowym. W swojej karierze pracowałem zarówno dla dużych korporacji, jak i małych start-up'ów i projektów typu Open Source. To dało mi olbrzymie doświadczenie i nauczyło kreatywnego rozwiązywania problemów nakierowanego na faktyczne potrzeby klientów i użytkowników. Ponadto dzielę się wiedzą po polsku na blogu https://swiftly.pl oraz po angielsku na https://medium.com/@jakkornat.
Łukasz Kosman – pochodzi z przedsiębiorczej rodziny, od 10 lat, po studiach na SGH i PW związany z biznesem internetowym. Karierę rozpoczynał w agencji K2 Internet, następnie przez blisko 3 lata w roli CEO w Audioteka.pl. Od kilku lat prowadzi własne przedsięwzięcia, w tym software house LeanCode, gdzie pomaga w budowie produktów informatycznych zarówno startupom, jak i międzynarodowym korporacjom.
Scrum Master w Miquido, gdzie razem z wspaniałymi zespołami tworzy aplikacje mobilne. Miłośnik zmian i ciągłego doskonalenia, bardzo lubi prowadzić warsztaty i szkolenia. W wolnych chwilach tworzy obrazkowe przepisy kulinarne "cookentials", programuje i wydaje własne aplikacje na Androida. Dawno temu manager pola golfowego.
Roman Łoziński, strateg i założyciel agencji Think ECO. Wykładowca Szkoły Strategii Marki i współtwórca Szkoły Marketingu Interaktywnego przy SAR. Wcześniej związany z Deloitte /Deloitte Digital, Ars Thanea, K2 Internet. Juror konkursów Effie i Eurobest Young Planners. Laureat Effie, KTR, Złote Orły a także finalista Cannes Lions w kategorii Innowacja. Pracował dla market takich jak: Play, T-Mobile, Red Bull Mobile, Heineken, Desperados, Łomża, Vitamin Water, Whirlpool, LG Electronics, Getin Bank, Pekao SA, PKO BP, BOŚ, Pracuj.pl, Kujawski, Wnętrza VOX, Black Red White.
Marketer specjalizujący się w optymalizacji współczynnika konwersji i generowaniu leadów. Pomaga firmom (i startupom!) w tworzeniu skutecznych kampanii lead generation. Regularnie udziela się na konferencjach i wydarzeniach marketingowych. Ostatnio właściciel własnego bloga, który można znaleźć pod adresem: https://robertmarczak.pl. Obecnie Dyrektor ds. E-commerce i marketingu w Woolet.
Edward Mężyk, CEO Grupy Datarino – ekspert w szeroko rozumianej dziedzinie Big Data. Jako Prezes Grupy Datarino – zajmującej się doradztwem, wdrożeniami oraz budowaniem produktów w nurcie Big Data – odpowiada za strategię i rozwój koszyka produktowego. Pomysłodawca serwisu Cluify umożliwiającego docieranie do odbiorców na podstawie miejsca, jakie odwiedzają w świecie rzeczywistym. Twórca Datarino Financial specjalizującego się w pozyskiwaniu i analizie dużych zbiorów danych dla branży finansowej. Założyciel studia gier i aplikacji mobilnych Rino Apps. Przez wiele lat zarządzał projektami R&D w firmach webowych. Prelegent na licznych konferencjach związanych z tematyką Big Data i nowymi technologiami. Wierzy, że informacja to silnik napędzający rozwój.
Współzałożycielka Codeheroes, firmy specjalizującej się w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania. Na co dzień doradza przedsiębiorstwom i startupom, jak wykorzystać rozwiązania IT, aby zmaksymalizować korzyść płynącą z ich wdrożenia. Absolwentka Informatyki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, ex-programistka. Doświadczenie zdobywała w takich firmach jak IBM czy Sabre. Entuzjastka nowych technologii, startupów, branży fintech, a w ostatnim czasie również... chatbotów.